Handelsbetingelser

Betaling
VINRIGET modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Der accepteres ikke Mobilepay, kun ovennævnte betalingsformer.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

VINRIGET bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
VINRIGET sender lagervare indenfor 3-4 hverdage. Der sendes med GLS, PostNord eller fragtmand afhængig af ordrens størrelse. Bestillingsvarer (varer der ikke er på lager) sendes når disse hjemkommer fra producent, eller sendes direkte fra producent.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert behandling af produktet. Der kan hvis tønder opbevares i for tørre rum opstå utætheder, selvom der er indhold. Ligeledes kan der opstå utætheder, hvis tønden ikke flyttes forsigtigt, hvis der er indhold. Denne slags skader er ikke omfattet af reklamationsret, da det ligger udenfor vor kontrol. Hvis tønden skal genanvendes senere, kan der opstå bakterier i den, som ikke kan regnes som fejl, da det er resultat af mangelfuld desinfektion. Hvis en ny tønde ikke bliver tæt under re-hydreringen må der ikke hældes andet dvs vin eller spiritus på den

VINRIGET vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

VINRIGET v/Mikkel Sloth Nielsen
Østtoftevej 4
2605 Brøndby

kontakt@vinriget.dk

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Dette gælder ikke specialfremstillede ordre, dvs. tønder med kundespecificeret ristning/toast/char samt toasted head. Disse kan ikke fortrydes da de er specialfremstillet.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@domæne.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her

https://www.vinriget.dk/fortrydelsesformular/

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@vinriget.dk